piątek, 30 sierpnia 2013

Summer please stay

Hej kochani :) Dzisiaj coś eleganckiego ale jednocześnie nadającego się na co dzień dzięki niezobowiązującemu , białemu t-shirtowi. Bez dwóch zdań lubię takie "przełamania" zwykłym dodtakiem/ ciuchem sprawiającym , że stylizacja jest bardziej na luzie.
Zestaw jeszcze w letniej wersji ale nie da się ukryć , że zbliża się jesień. W moim przypadku ta pora roku wzbudza bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony to moja ulubiona pora z tej modowej strony. Kocham bawić się warstwami , a wielkie swetry , grube szaliki , czapki , marynarki  i kurtki dają duże pole do popisu. Ale z drugiej strony jest to czas powrotu do masy obowiązków i pewnych ograniczeń , które w wakacje po prostu znikają. Dodatkowo w tym roku zaczynam liceum więc stresu jest jeszcze więcej niż zazwyczaj. Trzymajcie więc za mnie kciuki abym miała dużo energii i motywacji na ten rok ! Niech wakacje się nie kończą :(










skirt mohito
tshirt h&m
necklace mohito
heels zara



6 komentarzy:

  1. such an amazing look, love the colors! just found your blog via Lookbook! wanna follow each other on GFC? :)



    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) bardzo podobają mi się takie proste niewymuszone zestawy. Na takie buty poluję od dłuższego czasu...więc FOCH!! ;P

    POZDRAWIAM, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zaczynam liceum. Powodzenia życzę :*
    Piękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor tej spódniczki :) Jak nie zobaczyłam jeszcze podpisu, to wiedziałam, że Mohito :))

    Pozdrawiam,
    A.

    :)

    OdpowiedzUsuń