wtorek, 1 kwietnia 2014

Spring is here !

Hej wszystkim ! W końcu wracam ! :) Bardzo stęskniłam się za blogiem. W tym roku wiosna przyszła do nas wcześniej , a więc jestem pełna chęci do działania ! Mam dużo pomysłów na stylizacje i nie mogę doczekać się kiedy Wam je wszystkie pokaże :) 

Dzisiaj zestaw z pięknej , słonecznej niedzielii. Pudrowo , różowa ramoneska stylizowana na tą z ACNE robiła furorę jesienią jednak według mnie wiosną wygląda równie dobrze :) W tym sezonie model butów ( niestey nie mam pojęcia jak odpowiednio go określić ) , który mam na sobie to istny szał. W każdym sklepie znajdziecie miliony podobnych propozycji. Ja zdecydowałam się na te najbardziej klasyczne - czarno białe :)
Mam nadzieję , że post się spodoba :) Tymczasem lecę ćwiczyć ;)
Do zobaczenia jak najszybciej !














jacket stradivarius
skirt zara
shoes topshop
sunglasses h&m













2 komentarze: