niedziela, 18 grudnia 2011

Dzisiaj chcę pokazać wam między innymi moje nowe buty w których jestem absolutnie zakochana :) Są bardzo stabilne i w moim ulubionym kolorze - wręcz idealne.
Na paznokciach mam długo szukany prze zemnie odpowiednik ostatnio bardzo modnego  lakieru chanel. Metaliczne lakiery są hitem tego sezonu i cieszę się że znalazł ten lakier w tańszej wersji :)
Niesamowicie cieszy mnie to że już za 6 dni święta ! Potrzebuje trochę wolnego czasu. mam nadzieję tylko że spadnie śnieg na który czekają chyba wszyscy ;)
Do zobaczenia w następnym poście !



shoes stradivarius 
shirt bershka 
jeans top shop 
jacket pull&bear
coat stradivarius 
necklace h&m 
scarf h&m

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny blog! przejrzałam posty z dużym zaciekawieniem!:)
    poprzednia sesja - boska:)

    obserwuję! będzie miło jak zajrzysz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Buty i torebka- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń