niedziela, 12 lutego 2012

Na wstępie dziękuje Wam bardzo za wszystkie komentarze oraz za to że obserwujecie mojego bloga :* Jest mi naprawdę bardzo miło i motywuje mnie to do dalszych działań ;) Dzisiaj macie okazję zobaczyć element mojej garderoby bez którego nie wyobrażam sobie zimy. A chodzi tu o buty - ugg'i . Są niezastąpione w te okropne mrozy i nosze je codziennie. Tym razem połączyłam je z szortami i wielkim swetrem. Zadaje sobie sprawę że to co ostatnimi czasy pokazuje na blogu nie jest niczym 'odkrywczym' ale szczerze mówiąc brakuje mi pomysłów i uciekam się do najprostszy i najcieplejszych rozwiązań. Obiecuje jednak poprawę. Potrzeba mi do tego tylko kilkunastu stopi więcej niż w tej chwili ;) Do zobaczenia !







cardigan zara
shorts stradivarius 
hat asos 
top zara
bag etorebka.pl
boots ugg

5 komentarzy: