niedziela, 22 kwietnia 2012

Znowu długo mnie nie było ale teraz mam duuuużo wolnego i mam nadzieję że nadrobię zaległości :)

W końcu kupiłam upragnioną  ramoneskę ! Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Kurtka pasuje do wszystkiego i kupiłam ją za niezwykle niską ( jak na ramoneskę ) cenę i do tego w hous'ie . Do tego sklepu byłam przez jakiś czas uprzedzona i omijałam go szerokim łukiem gdyż nigdy nie mogłam znaleźć tam nic ciekawego. Jednak dużo się tam zmieniło i niektóre ubrania na prawdę są bardzo fajne :) Moja kurtka kosztowała 180 zł jednak trafiłam na przecenę i zapłaciłam za nią jedyne 100 zł ! Porównując tą cenę z cenami innych ramonesek - jest bardzo niska. Wcześniej nie widziałam takiej za mniej niż 300 zł.
Dzisiaj prezentuje ją Wam w trochę dziewczęcym wydaniu z tiulową spódniczką.

Ps.Pogoda dzsiaj dopisywała więc wybrałam się na zdjęcia do BUWu :)

To chyba tyle na dzisiaj ;)
Do zobaczenia !






jacket house 
skirt bershka
t-shirt h&m
  bag etorebka.pl
necklace h&m
shoes converse

8 komentarzy:

  1. Super zestaw, ramoneska bardzo fajna ;D

    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneski są genialne! ja swoja uwielbiam :D masz prześliczną spódniczkę. chciałam ją kupić, ale moja mama uznała, że mam za już stanowczo za dużo spódniczek i sukienek w swojej szafie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie:)
    a ten naszyjnik jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics !! <3

    http://stylary.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka i spódnica! Sama ostatnio taką tiulową dorwałam w s-h, spełniając przy tym marzenie sezonu ;D Za to takiej ramoneski ciągle mi brakuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę spódniczki
    jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz, zazdroszczę spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest rewelacyjny!!!!!!!!!!!! Kupiłaś go w tym sezonie? :D

    OdpowiedzUsuń