niedziela, 26 sierpnia 2012

Witajcie kochani po dość długiej przerwie ! W dzisiejszym poście pokażę Wam zdjęcia z Paryża oraz Disneyland'u. Te miejsca odwiedziliśmy podczas podróży do Hiszpanii. Paryż jest naprawdę pięknym miastem a  Disneyland magicznym miejscem i pomimo tego że już dawno nie oglądam bajek na prawdę bardzo mi się podobało. Szkoda że byliśmy tam tak krótko.W następnym poście zdjęcia już z Hiszpanii. Dodam jeszcze że wyjazd był na prawdę bardzo udany ! Poznałam świetnych ludzi i zobaczyłam wspaniałe miejsca :)















5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia! zazdroszczę ci tego wyjazdu! nie mogę się doczekać zdjęć z Hiszpanii... mam tylko pytanie i bardzo cię proszę o odpowiedź... jakim aparatem były wykonywane zdjęcia z tego posta??? Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę możliwości zobaczenia Paryża:)

    Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wyjazdu ,w tym roku planowałam wybrać się właśnie do Francji, ale plany lekko się pokrzyżowały i wylądowałam na 2 tyg nad polskim morzem ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń