niedziela, 23 lutego 2014

Sunny day

Połowa ferii zimowych za mną. Spędzam ten czas bardzo przyjemnie , każdy dzień mam zaplanowy aby nie tracić cennego czasu :) Jednak nie mam zupełnie motywacji do prowadzenia bloga. Nie jestem zdowolona ani ze zdjęć ani ze stylizacji. Nie sprawia mi to takiej przyjemności jak kiedyś ;( Bardzo chciałabym żeby chęci do blogowania mi wróciły...
Jak na razie zostawiam Was ze stylizacją , a jutro ruszam na zakupy więc może wrzucę tu coś jeszcze ;)








shirt zara
pants mango 
belt h&m
sunglasses h&m
boots zara
 bag zara

4 komentarze:

  1. Nice outfit, those pants look really good on you :)

    http://likeafleur.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z blogów modowych Twój jest jednym z tych,które spodobały mi się najbardziej. Piękne zdjęcia, stylizacja również. :) Udanych zakupów!
    alterperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wrzucaj zdjęcia instagramowe, relacje z zakupów czy nawet posty zupełnie nie związane z modą a twoimi zainteresowaniami ale na litość boską nie przestawiaj, bo już zupełnie nie będę miała czyich blogów przeglądać! :*

    OdpowiedzUsuń