środa, 14 maja 2014

Fashion Week Poland Day One

Dzisiaj pierwsza część zdjęć z Fashion Week Poland :) Wybaczcie, że dodaje post dość późno ale po powrocie z Łodzi miałam dużo nauki.
 Zanim przejdę do stylizacji chciałam napisać , że wyjazd był niesamowity. Całe zdarzenie bardzo inspirujące , pełno wspaniale ubranych ludzi (oczywiście tych dziwnie ubranych też nie zabrakło ;) ) , a pokazy polskich projektantów mnie nie zawiodły ! Jestem zakochana w kolekcji Łukasza Jemioła Basic , Natashy Pavluchenko oraz Pjotra , którego miałam okazję poznać osobiście i który oprócz bycia świetnym projektantem jest tez przemiłym człowiekiem :) Showroomy również były wspaniałe. Polscy projektanci są nieamowicie kreatywni ale dalej tworzą ubrania , a nie przebrania co osobiście bardzo sobie cenie :)
Podczas mojego pobytu na Fashion Week Poland udało mi się spotkać między innymi blogerkę Macademian Girl ( o innych spotkanych osobach napisze w następnym poście) , której styl nie jest co prawda moim stylem ale bardzo podziwniam ją za odwagę i oryginalność w swoim sposobie ubierania się :)
Jeżeli chodzi o stylizacje z pierwszego dnia Fashion Weeku - może nie jest ona bardzo wyszukana ale za to jest w moim stylu :) A taki właśnie był cel , nie przekobinować i czuć się sobą :) W moim przypadku oznacza to stonowane kolory , które ożywia kobaltowa bluzka w kwiaty :)
Zapraszam do oglądania zdjęć i do następnego posta , w którym zobaczycie stylizację z drugiego dnia tygodnia mody :) 
Do zobaczenia!


















all zara
necklace h&m


1 komentarz: