wtorek, 27 marca 2012

Hej kochani ! Post trochę późno ale te całe przygotowania do wyjazdu pochłonęły mi mnóstwo czasu. Pokaże Wam kilka zdjęć i w skrócie opowiem jak moja wycieczka do Anglii będzie wyglądać ;)

A więc jutro o 9.00 mam zbiórkę pod szkołą , a 9.30 wyjeżdżamy. Jedziemy autokarem więc podróż będzie naprawdę długa bo zajmie aż półtora dnia. Mi to osobiście nie przeszkadza , lubię podróżować :) We Francji mamy przeprawę promem do Anglii. Potem jedziemy do Londynu i zaczynamy zwiedzanie. Będziemy między innymi w Hyde Parku , Madame Tussaud's , zwiedzimy Brighton , Stonehenge , Oxford i sam Londyn.
Niesamowicie się cieszę że to już jutro ! Mam nadzieję że wyjazd będzie udany :)
Do zobaczenia za tydzień kochani !

I kilka zdjęć :


    Będziemy spac w autokarze więc koc i poduszka na pewno się przedadzą ;)

Słodyczy oczywiście nie może zabraknąć :D


3 komentarze:

  1. Baw się dobrze:)
    u mnie podczas wyjazdów poduszka to podstawa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. woow.. Londyn. Super!
    Miłego wyjazdu i czekam na jakieś zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa kreatywna Akcja ! :)

    Zachęcamy do odwiedzenia i obserwowania!

    http://inspirakcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń