wtorek, 13 marca 2012

Zacznę od przeprosin bo długo mnie tu nie było ale ostatnio nie miałam czasu na bloga. Mam nadzieję że teraz będzie się tu coś częściej pojawiać. Dzisiaj , a właściwie wczoraj miałam na sobie ten oto zestaw. Bluzki z kołnierzykiem od dawna mi się podobały ale w sieciówkach nie udało mi się natknąć na nic interesującego. W końcu znalazłam w zarze tą śliczną bluzkę i jestem bardzo zadowolona :)
Niedługo ( 28 marca ) wyjeżdżam ze szkoły do Londynu. Bardzo się z tego powodu cieszę i chcę przygotować post w którym pokażę Wam co ze sobą zabieram itp ;) Nie mogę się już doczekać wyjazdu !
Do zobaczenia w następnym poście :*





 









shirt zara
jeans top shop
coat stradivarius
bag ebay.com
boots venezia
bracelets h&m
necklace h&m



9 komentarzy:

  1. śliczny strój ;)
    1. kto ci robi zdjęcia?
    2. gdzie je przerabiasz i co z nim tam robisz ( np. kontrast.. )??
    3. jakim aparatem wykonujesz zdjęcia na bloga?
    nie mogę się doczekać postu z rzeczami które zabierasz do Londynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz :)
    zakochałam się w tek bluzce
    jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna casualowa stylizacja.

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/moje-wiosenne-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa ostatnie zdjęcia - świetne :>

    OdpowiedzUsuń